Anunț concurs pentru post contractual conform H.G. 1336/2022
A.) ȘCOALA GIMNAZIALĂ COMUNA DAESTI, cu sediul în com. Daesti, județul Vâlcea, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.
1. Nivelul postului*: execuţie.
2. Denumirea postului: îngrijitor, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura din centru,
3. Gradul/Treapta profesional/profesională: I M
4. Scopul principal al postului: asigurarea condițiilor de igienă în spațiile de igienă.
5. Numărul de posturi: 1
Durata timpului de lucru (doar în cazul angajărilor pe perioadă determinată): -
B.) Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
a) cerere de înscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele de concurs se depun la sediul unității de învățământ, compartimentul resurse umane, tel. 0751686590, persoana de contact SORESCU FLOAREA, email: scoaladaesti@gmail.com.
Termenul de depunere a dosarelor 10 zile lucrătoare de la afişare: 31.07.2023 - 11.08.2023, ora 12.00, la sediul instituţiei.
C.) Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate**: medii
2. Perfecționări (specializări): - nu se solicită
3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): - nu se solicită
4. Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: - nu se solicită
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: - nu se solicită
6. Cerințe specifice*** (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019): - nu se solicită
7. Competența managerială**** (cunoștințe de management, calități și aptitudini manageriale): nu se solicită
8. Vechime : nu se solicită.
* Funcție de execuție sau de conducere.
** În cazul studiilor medii se va preciza modalitatea de atestare a acestora (atestate cu diplomă de absolvire sau diplomă de bacalaureat).
*** Se va specifica obținerea unui/unei aviz/autorizații prevăzut/prevăzute de lege, după caz.
**** Doar în cazul funcțiilor de conducere.
***** Se vor trece atribuțiile care vor fi delegate către o altă persoană în situația în care salariatul se află in imposibilitatea de a-și îndeplini atribuțiile de serviciu (concediu de odihnă, concediu pentru incapacitate de muncă, delegații, concediu fără plată, suspendare, detașare etc.). Se vor specifica atribuțiile, precum și numele persoanei/persoanelor, după caz, care le va/le vor prelua prin delegare.
D.) Bibliografie şi tematică:
1. Ordin nr.1456/2020 pentru aprobarea normelor de igiena din scoli;
2. OMENCS_5079/2016 privind Regulamentul cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;
3. Legea nr 307 din 2006 privind apararea impotriva incendiilor , cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr. 319 din 2006 , a sanatatii si securitatii in munca , cu modificarile si completarile ulterioare;
5.OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ : Partea a VI a, Titlul III- Personalul contractual din cadrul autoritatilor si institutiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Legea nr 53/2003 privind Codul muncii - Raspunderea disciplinara (art.247 – 252 ), cu modificarile si completarile ulterioare.
E.) Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
- termenul de depunere a dosarelor 10 zile lucrătoare de la afişare: 31.07.2023-11.08.2023, ora 12.00, la sediul instituţiei;
- selecţia dosarelor: : 16.08.2023, ora 12.00, la sediul instituţiei;
- proba scrisă în data de 22.08.2023, ora 09.00, la sediul instituției;
- afişarea rezultatelor de la proba scrisă: 22.08.2023 , ora 15.00.
- proba practică în data de 24.08.2023, ora 11.00, la sediul instituției;
- afişarea rezultatelor de la proba practică: 24.08.2023, ora 15.00.
- proba interviu va fi anunțată după proba scrisă și se va susține în termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.
- afişarea rezultatelor finale: 30.08.2023, ora 14.00.
Termenele în care se pot depune contestaţii, respectiv afişarea rezultatelor contestaţiilor:
- se pot depune contestaţii până în data de: 29.08.2023, ora 12.00, la sediul instituţiei.
- afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor: 30.08.2023, ora 12.00, la sediul instituţiei.
POST ÎNGRIJITOR
Anunț concurs pentru post contractual conform H.G. 1336/2022
A.) ȘCOALA GIMNAZIALĂ COMUNA DAESTI, cu sediul în com. Daesti, județul Vâlcea, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.
1. Nivelul postului*: execuţie.
2. Denumirea postului: îngrijitor, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura din centru,
3. Gradul/Treapta profesional/profesională: I M
4. Scopul principal al postului: asigurarea condițiilor de igienă în spațiile de igienă.
5. Numărul de posturi: 1
Durata timpului de lucru (doar în cazul angajărilor pe perioadă determinată): -
B.) Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
a) cerere de înscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele de concurs se depun la sediul unității de învățământ, compartimentul resurse umane, tel. 0751686590, persoana de contact SORESCU FLOAREA, email: scoaladaesti@gmail.com.
Termenul de depunere a dosarelor 10 zile lucrătoare de la afişare: 26.05.2023 - 13.06.2023, ora 12.00, la sediul instituţiei.
C.) Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate**: medii
2. Perfecționări (specializări): - nu se solicită
3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): - nu se solicită
4. Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: - nu se solicită
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: - nu se solicită
6. Cerințe specifice*** (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019): - nu se solicită
7. Competența managerială**** (cunoștințe de management, calități și aptitudini manageriale): nu se solicită
8. Vechime : nu se solicită.
* Funcție de execuție sau de conducere.
** În cazul studiilor medii se va preciza modalitatea de atestare a acestora (atestate cu diplomă de absolvire sau diplomă de bacalaureat).
*** Se va specifica obținerea unui/unei aviz/autorizații prevăzut/prevăzute de lege, după caz.
**** Doar în cazul funcțiilor de conducere.
***** Se vor trece atribuțiile care vor fi delegate către o altă persoană în situația în care salariatul se află in imposibilitatea de a-și îndeplini atribuțiile de serviciu (concediu de odihnă, concediu pentru incapacitate de muncă, delegații, concediu fără plată, suspendare, detașare etc.). Se vor specifica atribuțiile, precum și numele persoanei/persoanelor, după caz, care le va/le vor prelua prin delegare.
D.) Bibliografie şi tematică:
1. Ordin nr.1456/2020 pentru aprobarea normelor de igiena din scoli;
2. OMENCS_5079/2016 privind Regulamentul cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;
3. Legea nr 307 din 2006 privind apararea impotriva incendiilor , cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr. 319 din 2006 , a sanatatii si securitatii in munca , cu modificarile si completarile ulterioare;
5.OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ : Partea a VI a, Titlul III- Personalul contractual din cadrul autoritatilor si institutiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Legea nr 53/2003 privind Codul muncii - Raspunderea disciplinara (art.247 – 252 ), cu modificarile si completarile ulterioare.
E.) Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
- termenul de depunere a dosarelor 10 zile lucrătoare de la afişare: 26.05.2023-13.06.2023, ora 12.00, la sediul instituţiei;
- selecţia dosarelor: : 14.06.2023, ora 12.00, la sediul instituţiei;
- proba scrisă în data de 22.06.2023, ora 09.00, la sediul instituției;
- afişarea rezultatelor de la proba scrisă: 22.06.2023 , ora 15.00.
- proba practică în data de 26.06.2023, ora 11.00, la sediul instituției;
- afişarea rezultatelor de la proba practică: 26.06.2023, ora 15.00.
- proba interviu va fi anunțată după proba scrisă și se va susține în termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.
- afişarea rezultatelor finale: 30.06.2023, ora 14.00.
Termenele în care se pot depune contestaţii, respectiv afişarea rezultatelor contestaţiilor:
- se pot depune contestaţii până în data de: 29.06.2023, ora 12.00, la sediul instituţiei.
- afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor: 30.06.2023, ora 12.00, la sediul instituţiei.
CERERE-TIP IN CLASA PREGĂTITOARE- 2023
CERERE EVALUARE NIVEL DE DEZVOLATARE
MODEL RECOMANDARE DE LA GRĂDINIȚĂ
DECLARAȚIE AVERE ȘI INTERESE-DIRECTOR
RAPORT ANUAL EVALUARE INCIDENTE DE INTEGRITATE
CALENDAR SIMULARE NAȚIONALĂ
CLASA A VIII A
CERCURI PEDAGOGICE 2022-2023
PE DISCIPLINE
Ordin privind aprobarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învățământul preuniversitar în anul școlar 2023-2024
REGULAMENT ORDINE INTERIOARĂ 2022-2023
&
ROFUIP-2022
CALENDAR ACTIVITĂȚI EXTRAȘCOLARE 2022-2023
❗️❗️❗️BURSE❗️❗️❗️
❗️❗️❗️ATAȘAM CRITERIILE DE OBȚINERE ȘI MODELE DE CERERI PENTRU FIECARE TIP DE BURSĂ❗️❗️❗️
❗️❗️❗️CERERILE POT FI DESCĂRCATE ON-LINE DE AICI❗️❗️❗️
❗️❗️❗️PENTRU MAI MULTE DETALII CONTACTAȚI PROFESORII DIRIGINȚI, ÎNVĂȚĂTORII ȘI SERVICIUL SECRETARIAT❗️❗️❗️
❗️❗️❗️TERMEN FINAL DE DEPUNERE: 30 SEPTEMBRIE 2022❗️❗️❗️
CALENDAR EVALUARILOR NAȚIONALE LA FINALUL CLASELOR II,IV,VI ÎN
ANUL ȘCOLAR 2022-2023
CALENDAR EVALUARE NAȚIONALĂ
AN ȘCOLAR 2022-2023
FESTIVITATE DESCHIDERE AN ȘCOLAR
Stimați părinți, dragi elevi
Luni, 05 septembrie 2022, are loc festivitatea de deschidere a anului școlar 2022-2023.
Programul festivității este următorul:
· Școala Primară și Grădinița Fedeleșoiu
– ora 8.30
· Școala Primară și Grădinița Sâmbotin
– ora 9.00
· Grădinița cu Program Prelungit Dăești
– ora 9.30
· Școala Gimnazială comuna Dăești
- ora 10.00
Festivitățile vor avea loc în aer liber, în curțile fiecărei instituții
Programul microbuzelor 5 septembrie 2022:
● 8,15- Plecarea din stațile din Sânbotin pentru Grădinița și Școala Primară Sânbotin
● 9,00-Plecarea din stațiile din Băbuiești,Foerești și Valea Albă pentru Grădinița cu Program Prelungit Dăești și Școala Gimnazială comuna Dăești
● 9,10-Plecarea din stațiile din Fedeleșoiu pentru Școala Gimnazială comuna Dăești
● 9,15-Plecarea din stațiile din Sânbotin pentru Grădinița cu Program Prelungit Dăești și Școala Gimnazială comuna Dăești
Vă așteptăm cu drag și vă dorim un an școlar plin de realizări!
Colectivul Școlii Gimnaziale comuna Dăești
❗️❗️❗️ANUNȚ ❗️❗️❗️
❗️❗️TICHETE SOCIALE SPRIJIN EDUCATIONAL❗️❗️
❗️ANUL ȘCOLAR 2022 / 2023❗️
❗️PĂRINȚII PREȘCOLARILOR ȘI ELEVILOR CARE SE INCADREAZĂ SA SE PREZINTE LA Primăria Comunei Dăești - Județul Vâlcea CU ADEVERINȚELE DE VENIT CARE CUPRIND SALARIILE AFERENTE LUNII IULIE 2022 LA COMPARTIMENT ASISTENTA SOCIALĂ . ❗️
❗️APOI, VOR VENI LA ȘCOALA SA FACĂ CERERE PENTRU ACORDAREA STIMULENTULUI RESPECTIV .❗️
❗️❗️❗️ VENITURI:
PENTRU GRĂDINIȚĂ -298 RON NET PER MEMBRU FAMILIE CONFORM LEGII 248/2015
PENTRU CICLUL PRIMAR ȘI GIMNAZIAL - 1.275 RON NET PER MEMBRU FAMILIE CONFORM LEGII 126/2002 ❗️❗️❗️
❗️❗️ ❗️ TERMEN PENTRU PĂRINȚI 01.09.2022( PENTRU CEI CARE AU AVUT DOSARELE DEPUSE PENTRU ANUL ȘCOLAR 2O21-2022) ❗️ ❗️ ❗️
ATAȘĂM MAI JOS CRITERIILE DE ELIGIBILITATE ȘI MODELUL DE CERERE.